Συχνές ερωτήσεις

Παραγγελίες
  • Πως μπορώ να δω τιμές των προϊόντων;

    Θα πρέπει να γίνετε χρήστης για να δείτε τιμές των προϊόντων μας (είτε αν είστε επιχείρηση, είτε αν είστε καταναλωτής).

    Παρακαλούμε επιλέξτε εδώ για να προχωρήσετε την εγγραφή σας και έπειτα μπείτε στην κατηγορία E-SHOP HOTEL AMENITIES για να ξεκινήσετε τις αγορές σας.

  • Πως θα αγοράσω;

    Για να προβείτε σε αγορά θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένος χρήστης. Παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες αν δεν είστε ήδη χρήστης.

    Παρακαλούμε επιλέξτε εδώ για να προχωρήσετε την εγγραφή σας και έπειτα μπείτε στην κατηγορία E-SHOP HOTEL AMENITIES για να ξεκινήσετε τις αγορές σας.

    Σημείωση: To e-shop μας εξυπηρετεί παραγγελίες μόνο εντός της Ελληνικής Επικράτειας.

  • Πως θα είμαι σίγουρη-ος ότι καταχωρήθηκε η παραγγελία μου;

    Η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί μόνο εφόσον υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα προϊόντα (διαφορετικά θα σας δείχνει ότι το προϊόν είναι μη διαθέσιμο) και μόνο όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία χρέωσης είτε μέσω της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας (μόνο VISA ή MASTERCARD, είτε μέσω του λογαριασμού σας στην PayPal, είτε μέσω my bank.

    Για να είστε σίγουροι για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα e-mail από το e-shop μας με την παραγγελία σας.

    Προς ενημέρωσή σας η παραγγελία σας θα εκτελεστεί την επόμενη εργάσιμη από την ημέρα της παραγγελίας και θα λάβετε με εταιρεία courier τα προϊόντα μέχρι και 5 εργάσιμες (εκτός δυσπρόσιτων περιοχών) από την ημέρα της αποστολής της παραγγελίας σας. Το τιμολόγιο θα σας αποσταλεί εντός 15 ημέρων με απλό ταχυδρομείο.
  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς σας μέσω του e-shop θα πρέπει να έχετε πιστωτική/χρεωστική κάρτα VISA ή MASTERCARD ή αν επιθυμείτε να γίνει κατάθεση θα πρέπει να έχετε λογαριασμό PayPal/My Bank.

    Παρακαλούμε επιλέξτε το παρακάτω link και ακολουθείστε τις οδηγίες για την δημιουργία λογαριασμού PayPal.

    Προς ενημέρωσή σας, η παραγγελία σας θα καταχωρηθεί μόνο όταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της χρέωσης και για επιβεβαίωση θα λάβετε ένα e-mail (στην ηλεκτρονική διεύθυνση που αρχικά ενεργοποιήσατε τον λογαριασμό σας) με την παραγγελία σας.
  • Δεν έχω πιστωτική κάρτα, ούτε λογαριασμό PayPal, πως μπορώ να συνεχίσω με την παραγγελία μου;

    Aγορές που δεν ξεπερνούν το ποσό των 500 ευρώ πραγματοποιούνται αποκλειστικά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αγορά αν δεν έχετε πιστωτική κάρτα Visa ή Mastercard ή λογαριασμό PayPal.

    Προς ενημέρωσή σας, ο λογαριασμός PayPal μπορεί να λειτουργήσει σαν τράπεζα και να προβείτε σε κατάθεση του επιθυμητού ποσού στην PayPal και στη συνέχεια να προβείτε σε οποιαδήποτε αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Δεν θέλω να ολοκληρώσω τώρα την παραγγελία μου, μπορώ να την ολοκληρώσω αργότερα;

    Σε περίπτωση που απλώς θέλετε να δείτε πόσο θα σας στοιχίσουν τα μεταφορικά ή όλη σας η παραγγελία, μπορείτε να προβείτε στις όποιες ενέργειες για αγορά χωρίς να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, δηλαδή να μην επιλέξετε έναν από τους τρόπους πληρωμής.

    Το σύστημα θα έχει κρατήσει τα προϊόντα σας στο καλάθι στην επόμενη είσοδό σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και, αν την χρονική στιγμή που θα εισέλθετε είναι διαθέσιμα, θα μπορείτε να τα αγοράσετε.
  • Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

    Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, δηλαδή πριν προβείτε στην επιλογή του τρόπου πληρωμής, παρακαλούμε να ελέγξετε τις ποσότητες και τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν στο καλάθι, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας (πριν προβείτε στην επιλογή του τρόπου πληρωμής).
  • Πως θα ενημερωθώ για την παραγγελία μου;

    Όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας (δηλαδή θα έχετε πληρώσει), θα λάβετε ένα e-mail με τον αριθμό παραγγελία σας, καθώς και ανάλυση των προϊόντων που παραγγείλατε και το κόστος τους.

    Δεν θα λάβετε άλλον κωδικό παρά μόνο αν επιθυμείτε. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να μας αποστείλετε αίτημα στο e-mail eshop@papoutsanis.gr με τα στοιχεία σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, ώστε να σας αποστείλουμε τον αριθμό voucher της εταιρίας courier.
  • Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας μου;

    Μπορείτε να προβείτε σε αλλαγή διεύθυνσης αποστολής των προϊόντων σας, π.χ. μπορεί να επιθυμείτε να παραδώσουμε σε άλλη διεύθυνση από την διεύθυνση που έχετε αρχικά δηλώσει ή σε κάποιο πρακτορείο που συνεργάζεστε (αν είστε επιχείρηση).

    Παρακαλούμε στο βήμα του checkout "Στοιχεία Αποστολής" επιλέξτε το button "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΝΕΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ" για να συμπληρώσετε τα νέα στοιχεία αποστολής.
  • Πότε θα λάβω το τιμολόγιο πώλησης;

    Η παραγγελία σας θα αποσταλεί από τις αποθήκες μας με συνοδευτικό Δελτίο Αποστολής και το αποδεικτικό της εταιρείας courier.

    Εντός 15 ημερών θα παραλάβετε το πρωτότυπο τιμολόγιο με απλό ταχυδρομείο. Παρακαλείσθε, σε περίπτωση που περάσει το παραπάνω χρονικό διάστημα και δεν έχετε παραλάβει το τιμολόγιο, να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο +30 22620 85029 (τμήμα τιμολόγησης) ή με email στο eshop@papoutsanis.gr.
  • Τι πρέπει να κάνω αν η παραγγελία μου είναι λάθος;

    Αν για οποιοδήποτε λόγο η παραγγελία σας είναι λάθος, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο e-mail eshop@papoutsanis.gr με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.
  • Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία από το προφίλ μου;

    Μπορείτε να προβείτε σε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε στα στοιχεία που καταχωρήσατε στο προφίλ σας (π.χ. όνομα, τηλέφωνο, κ.ά.) μετά την είσοδό σας με τον προσωπικό σας κωδικό και επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο, και έπειτα λογαριασμός το οποίο βρίσκεται δίπλα από το κουμπί αναζήτησης. Τα στοιχεία διευθύνσεων τα αλλάζετε από τα βήματα του checkout.
Ο Λογαριασμός μου
  • Τι πρέπει να προσέξω κατά την διάρκεια της εγγραφής μου;

    Σημαντική ενημέρωση!

    Αν επιθυμείτε να εγγραφείτε και σαν καταναλωτής και σαν επιχείρηση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό e-mail account.

    Συμπληρώνετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας.

    Θα πρέπει οπωσδήποτε να μας παρέχετε σωστή – έγκυρη διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας διαφορετικά δεν θα υπάρχει δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σας.
  • Δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου-τι πρέπει να κάνω?

    Μπορεί να έχετε ξεχάσει ή να έχετε χάσει τον κωδικό σας.

    Θα πρέπει να προβείτε στην διαδικασία της εισόδου και να επιλέξετε "Ξεχάσατε τον κωδικό σας". Βάζετε το email που έχετε χρησιμοποιήσει και θα λάβετε στο email σας ένα link για δημιουργία νέου κωδικού. Το link που λαμβάνετε είναι ενεργό για μία ώρα. Μετά το πέρας της ώρας θα πρέπει να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία.